Followers

Monday, 9 September 2013

Lunch Date, Rumah Kak Sue.

Hi & Assalammualaikum..

6 Sept 2013 (Jumaat), Rumah Kak Sue Kota Warisan

Next makan-makan, rumah kat sue pulak..
Sebelum ni rumah kak Ana.. Lepas ni rumah kak Faezah pulak kan kan.. HIHIHI!!~ :p
Tu untung kalau rumah dekat2 je dengan opis..
Kalau hari jumaat je, plan buat makan2.. Best!!

Menu kat rumah kak sue :-
1) Laksa Mee
2) Koktel
3) Nugget
4) Kuih raya & coklat



Kekonon je buat pegang2 sudip ni.. Semata-mata utk amek gambar je.. HAHAHA!!~
Ni menu laksa mee kak sue.. Campur air tangan sy kang langsung tak sedap.. :p
Better kak sue masak sorang je..



Kak Dayah & Kak Nad tengah buat koktel buah..
Kerja sy amek2 gambar je.. HIHIHIHI!!~



Taraaaaaaa!!
Ni laksa mee.. Sy kali kedua makan ni.. First dulu dah makan.. Kak Sue penah bawak datang opis..
Sedap jugak.. Dua kali tambah makan.. :p
Belah2 tioman sana femes kot kan makanan ni?


Ni tolong bawak je pegi depan.. HIHIHI!!~
Nak buat tak reti.. Tapi dah mintak siap2 resepi kat kak sue.. Sok rajin2 buat lah.. :p
First time jugak makan koktel ni.. Ingat kan rasa susu je.. Sebab putih je kan..
Sekali dah cuba, mane adeeeeeeeeeee rasa susu.. Sedap adelah!! :p


Dah ready semua, jom makan!!!


Sebelum balik office, kita snap2 gambar dulu.. Kak Sue yang hujung pakai baju putih tu..
Tq kak sue masak laksa mee untuk jamu kitaorang makan tengahari..
Walaupon dah sarat2 mengandung, tak boleh diri lama2, gigih jugak masak..
Thansk so muchhhhhhhhhhhhhh!!! :D



Gambar muka kak ana besar.. HEHEHEHE!!~
Sorry kak ana... Terpaksa letak sebab nak semua gambar ade..
Jangan marah tau! :p

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment