Followers

Friday, 13 September 2013

Wedding Preparation : Survey Official Photographer.

Hi & Assalammualaikum..

Next wedding preparation is Official Photographer (OP)..
Lama jugak sy survey2 mana yg OP berkenan di hati..
Banyak benda kena tengok kalau pilih OP ni..
Sebab bila kita nikah, bersanding adalah satu saat yg tak kan dapat di ulang balik..
So berhati-hati bila memilih OP..
Silap hari bulan menangis airmata darah nanti..
Duit dah habis, gambar teruk.. Lepas tu menyesal tak sudah sampai cucu cicit sok.. HIKHIKHIK!!~
Ishh.. Mintak2 di jauhkan.. Amin..

Tapi, lain orang lain budget.. Lain orang lain cara..
Ada sesetengah orang tak bape kisah pon pasal OP ni..
Jenis yang tak suka sangat bergambar..
Macam jenis orang yg suka bergambar macam sy ni, mesti nak kan OP yg terbaik untuk gambar2 kahwin nanti..
Gambar kahwin kan nak tatap hingga akhir hayat.. Ecewahhh!! :p

So, kat sini sy senaraikan OP yang dah di shortlisted.
1) Four Camera Studio
2) Kim Hasri
3) The Kliker Wedding & Potrait Photography
4) 3Kupang Media
5) Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography
6) NurulddynAF Photography
7) A Thousand Words Picture
9) MDNoor.Photography
10) Positive Picture
11) Ministry of Moment
12) Shah Mohamed Photography

Ni antara vendor2 yang sy dah dapat kan quo..
Ada quo yang terlebih2 budget sy..
Ada quo yang tak masuk akal pon ade.. HUHUHU!!~
Lagi ada nama OP ni, lagi mahal lagi la quo diaorang..
Tapi gambar2 diaorang confirm cantik da bomm lah..

Yang mana satu pilihan sy antara 12 vendor ni???
Tungguuuu..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment