Followers

Saturday, 26 October 2013

1 Day To Go, Henna..

Hi & Assalammualaikum..

Kak Aida bagitau ada expo depavali kat Bukit Jalil.. Punjabi murah2 kat situ..
Tengahari terus pecut pegi.. HAHA!!~
Selagi tak dinner, selagi tu ada je tak cukup.. HIKS!~
Kak Faezah nak carik gelang & pakai inai..

Kawasan tu besar.. Tak larat nak jalan semua..
Dah la pegi waktu office.. Memang kena cepat2 la nak pusing2..
Jumpa je booth buat inai terus terjah..


Sy buat dulu.. Diaorang yg lain pegi carik gelang dulu..
RM10 untuk sebelah tangan..
Sy buat dua2 belah tangan..


Henna by Nabila Jamel..
Dia ada buat Henna untuk Ning Baizura, Serina Ridzuan..
Boleh tahan mahal jugak pakej Henna dia..


Taraaa dah siap.. Design takboleh pilih..
Dia main buat je design macam mana pon.. Kata nak murah kan.. HUHUHU!!~
Kena tunggu setengah jam atau 1 jam dulu baru boleh tanggal kan..
Lets go pi dinner! =D

Love, Rina Ellisa

8 comments:

  1. cantik la... plus tgn awk putih,mmg cun! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi, tak merah la Dilla colour inai ni :(

      Delete
  2. cantik design dia..berbaloi sgt rm20..
    btw rina thanks tau invite.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik design dia Faezah.. Tapi tak merah.. :(

      Delete
  3. mmg cantik la corak dia! saila dulu lps kawen teringin nak bt henna,saila bt kat Jln Tar..sebelah tgn rm5 penuh dia bt..tp corak kat tgn rina ni mmg cantik giler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah corak cantik saila.. tapi tu la.. tangan macam jadi kena sakit kulit, capuk2.. hahaha.. tak jdi merah.. Y__Y

      Delete
  4. cntik sgt.nti kawen bolehla upah die.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahal la kak pakej dia.. tak mampu cheq.. hehehe..

      Delete