Followers

Wednesday, 9 October 2013

Wedding Preparation : Payung Lace

Hi & Assalammualaikum..



Cantik pulak tengok orang bersanding pakai payung lace ni..
Teringin lah nak pakai.. :p

Sy ada google sape yg ada sewa kan lace ni..
Ada yg sewakan RM40 untuk 2 unit..
Ada RM40 untuk 1 unit..
Ada RM15 1 unit..
Plus security deposit RM50..

Sy ada email tanye sorang ni mana dia beli payung lace ni..
Dia cakap beli kat China.. Nak beli kat dia pon boleh.. RM100 untuk 1 unit..
Takpela awak, mahal sangat.. GRRRRR!!~

Rasa macam tak berbaloi pulak sewa je dekat RM100..
Baik beli je terus, terus jadik hak milik kekal..
Boleh guna majlis sebelah eshat jugak..

Rasa macam tak berbaloi nak sewa, google lagi diaorang beli payung lace ni kat mana.. HUHUHU!!~
Rupa nya, ada jual daaaaa kat Syarikat Bunga Reben.. Nape sy tak pernah tau sebelum ni???
SobsssSobsss..

Jane di sebalik payung ituwww.. :p

Oh! Cantik nye kerawang2 lace ni.. 
Kebetulan Jane ada pergi syarikat bunga reben haritu, mintak dia tanya harga payung lace ni kat situ..
Kalau beli 1unit RM78.. Kalau beli 2 unit, dapat RM70 1 unit camtu..

Macam mana ni??
Nak sewa atau nak beli jek????!! Y___Y

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment