Followers

Thursday, 7 November 2013

Andung tak sihat :(

Hi & Assalammualaikum..

5 Nov 2013 (Tue), Ulu Langat

Dah sebulan lebih andung tak sihat..
Patut la senyap je takde call2.. :(
Sy pon dari sehari ke sehari lah nak call..
Lupe je memanjang.. Haihhhhhh!!~ Y__Y

Haritu public holiday, balik kampung jap dengan mak tengok Andung..
Nasib baik lah ada sepupu duduk dengan Andung..
Dapat lah jugak tengok2 sakit pening dia..

Tengok Andung kurus je..
Kitaorang sampai, Andung tengah baring..
Asek batuk2, makan pon tak lalu sangat dah..
Mak masak, kitaorang makan ramai-ramai, baru lah andung join makan sekali..

Suka dia kitaorang balik ramai-ramai..
Rindu kan.. Jumpa pon jarang-jarang..
Siap tnye eshat mana? Tak ikot ke?
Brader tu keje malam.. Siang biasa lah tidooooooo... -.-'


Balik kampung rasa sunyi je.. Rasa aman je..
Kecuali suara adik2 kecik sy lah main2 kat berada tu.. HEEEE!!~
Rumah tingkat atas tu, tak berjaga sangat dah..
Tapi kalau tido kat atas tu, pagi takyah bukak kipas.. Sejuk gileeee!! =D

Lama dah tak tido umah atas tu.. 
Selalu dulu arwah ayah ada, port kitaorang 1 family kat atas tu tido.. Best!!


Baby,Areef,Ameer & Mikail

Amboi suka ye main2 kat tangga andung ni..


Kueh jongkong ni feveret mak..
Dulu kalau bulan puasa, andung mesti beli kueh ni..
Sekarang sy plak suka.. Sedappp!!~
Kueh ni rasa tepung ada santan ada gula merah.. Nyummm!!
RM1.50 sebungkus..
Kitaorang borong banyak.. HAHAHA!!~
Kat sini mana nak carik kueh jongkong ni?
Mengidam lah plak..

Hari rabu cousin msg, bagitau Andung masuk hospital plak..
Paru-paru kuman.. Mintak2 lah takde pape.. :'(

Love, Rina Ellisa

1 comment:

  1. InshaAllah everything will be ok. :)
    Doa banyak banyak ye makcik.
    Tak merasa lagi tempoyak andung ni. Huhu.

    ReplyDelete