Followers

Wednesday, 13 November 2013

Kalkulator Kuning!

Hi & Assalammualaikum..


Haritu kemas2 workstation.. Nak audit 5S kan..
Bukak drawer, tengok la barang2 apa yg boleh di bawak balik..
Dari sumbat dalam drawer penuh2, baik bawak balik umah atau buang je barang2 tak guna tu..

Tetiba jumpa la balik kalkulator kuning besar gedabak ni.. HAHAA!!~
Dah la warna kuning.. Macam comil2 je dia duduk terselit celah-celah buku tu..
Tapi sayang dah tak bernyawa.. Bateri dah takde..
Yang sy ingat, sy beli kalkalutaor ni tahun 2010 @ 2011.. Rasa nye lah..
Beli kat kedai jual barang2 comil2 kat The Mines.. Lupa dah nama kedai tu..
Dan tak teringat langsung pon pernah ada benda alah ni.. HUHUHU!!~

Takpe, time2 tengah serabut kelibut ni memang berguna kalkulator ni..
Macam2 benda nak di kira-kira.. 
Nanti kite hidup kan awak balik ye wahai Kalkulator Kuning yg besar gedabak .. =D

Dan tetiba lagiiiiiiiii..
Kak Faezah tunjuk plak benda alah kat bawah ni..
Dah la warna kuning.. Oh Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
CANTIK NYEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :O



Kettles & Toasters from UK..
Arghhhh!!!! Kenapa kau comil sangat yg warna kuning tu.. Y___Y
Dah la design klasik2 gitu..


Ha lagi 2 ketul yang belah hujung ni..
Cantik nye... Sukaa nyeee.... Y__Y

Kak Faezah, nanti tolong tanye kak harga ye..
Nak masuk wishlist untuk tahun depan.. HAHAHAHA!!~

Love, Rina Ellisa

1 comment:

  1. hahaha...harganya rm600 lebih utk Kettles & Toasters tu..hehehehe...baik beli set Tefal jer dl...hehehehe

    ReplyDelete