Followers

Friday, 29 November 2013

Wedding Trip Alor Setar - Day 2

Hi & Assalammualaikum..

22 Nov 2013 (Fri), Simpang Kuala Alor Setar

Abang iwan nikah hari jumaat lepas asar..
Jadi nya, pagi tu kitaorang macam free2 je tak buat pape..
Nak keluar pegi pekan rabu pon hujan jenis tak berhenti pulak pagi tu..
Duk je la umah tengok tv..

Breakfast pagi family pantin pompuan sedia kan..
Siap hantar kat homestay lagi.. Terbaik la!!
Menu pagi tu nasik lemak, cucur, milo & tea o..

Bangun2 je breakfast dah ada depan mata.. Best nyeeeee!!
Diaorang cakap, memang adat orang alor setar ek sedia kan breakfast semua..

Tengahari siap2 pulak pegi rumah diaorang..
Di sediakan jugak makan tengahari..
Menu ikan apa tah masak kari, sayur, kuih & macam2 lagi la..
Nak amek gambar pon tak sempat.. HUHUHU!!~

Hari kedua ni macam tak banyak amek2 gambar..
Rileks2 je kat ghumah sambil borak2 tengok tv..
Kat homestay ni takde astro.. Tapi chanel thailand dapat..

Balik dari makan tengahri tu, terus siap2 nak pegi masjid abang iwan nikah..
Masing2 pening nak pakai baju kelabu ke tak masa nikah tu..
Tema baju kaler kelabu masa pegi kedah..
Last2, baju kelabu pakai time sanding nanti.. HEHEHE!!~



Eh! Ni gambar semalam nye..
Tengah selfie kat cermin, tetiba mak eshat masuk.. 
Kan dah maluuuuuuuuuuuu!!! ^^

Next entry Ijab Kabul Abang Iwan & Faten pulak..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment