Followers

Monday, 16 December 2013

Dating + Futsal Dengan Makcik Nuriesya Nadia!

Hi & Assalammualaikum..

12 Dis 2013 (Thurs), Futsal De Tongga

Panjang tak tajuk entry? 
HIHIHI!!~
Saje je..


Bukan senang nak jumpa makcik sorang ni..
Macam dekat je Sepang-Cheras kan..
Padahal, nak jumpa punya lah susah.. HAHAHA!!~

Kalau tunang masing-masing takde futsal, memang lah tak jumpa..
Asal weekend je mestilah dating kan.. Bila masa nak jumpa tak tau.. HIHIHI!!~

Haritu, si Nad roger cakap Eshat & Wan ada futsal malam khamis..
Kalau ikot kan, malas nye nak pegi.. Sebab hari berkerja kan..
Kalau jumaat ke, sabtu ke, syiok sikit melepak sampai pagi..
Kena racun dengan Nad & Eshat, memang mengalah terus..
Pukul 9lebih terpacak kat umah eshat amek dia.. 
Diaorang main futsal pukul 10pm..

Dah duduk tersandar atas kerusi berdua, tak gosip tak sah..
Tak share-share cerita sedih, cerita lawak tak sah..
Ada je benda nak mengata orang kat tepi court futsal tu.. HAHAHA!!~

Tau-tau je, Eh! Dah habis ke main futsal..
Tak puas tau nak menggosip dengan makcik ni..
Diaorang main futsal sejam je malam tu..
Biasa main sampai 2jam tak ingat donia!

Habis je yg si lelaki main futsal, melepak minum jap sebelum balik..
Kena ingat-ingat sikit jalan balik.. Sok nye nak korje..

Makcik, nanti kita jumpa gosip2 lagi yea..
Tak puas jumpa awak sekejap je..
Love u & be strong! Muaxhhh!!

Love, Rina Ellisa

2 comments:

  1. Arghh ! So sweet of you darling.
    Terharu gila baca. Nak menetes airmata. :D
    Itulah dia kan , kalau tak gossip tak sah.
    Sekarang ni yang kena racun beli Pandora ni camne ???? Hahahaha. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.. HAHAHA!!~

      pandora tu atas kerelaan sendiri.. Kita tak racun awak la.. hahahahha! :p

      Delete