Followers

Sunday, 8 December 2013

Di Sebalik Tabir, Majlis Bertandang Irwan & Faten.

Hi & Assalammualaikum..

Balik dari majlis NadWan pukul 5lebih sampai umah, terus buat keje..
Masing2 dah ade keje masing2 dah..


Sy sampai, terus tolong potong2 kan bunga rampai.. 
Buat sikit2 je.. Nak letak kat pelamin..
Siap buat ni, packing doorgift lagi..


Tolong eshat sikit2 buat papan tanda..
DIY je semua nya..
Taip guna excel & print atas kertas colour A4 je..
Cover guna plastik.. Nak liminate mahal.. RM4 sekeping.. GILA!!
Belakang A4 colour tu letak kotak yg dah di potong2 4segi..


Get ready bawak masuk keta & di pacak!


Tungkus lumus sepupu sepapat eshat pasang..
Sy tak ikot diaorang pegi pacak papan tanda ni..
Sy kat umah dah krohhhh krohhhh.. HIKHIK!!~


Pukul 4 pagi baru siap pasang.. PERGHHHH!!~ 
Sehari sebelum dah jalan2 dengan eshat tengok jalan mana nak letak papan tanda..

Beberapa jam sebelum majlis..

Pagi2 pegi dewan..


Catering tengah set up meja kerusi semua..
Pelamin pon dah siap pasang..


Candy booth sponsor by Kak Ngah..
Coklat semua nye beli kat Langkawi aritu..


Photobooth pon ada..
Kak Ngah cakap ni kawan abang..
Tak lama cendol pon sampai..
Sy & Kak Ngah balik umah siap2 dah..

Next sambung Majlis Sanding Irwan & Faten..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment