Followers

Monday, 2 December 2013

Majlis Sanding Faten & Irwan, Kedah.

Hi & Assalammualaikum..

23 Nov 2013 (Sat), Dewan Koperasi Guru Alor Setar

Di sebabkan kitaorang sampai awal ke dewan, kena la tunggu bawah pokok..
Pengantin pi siap kat butik..


Sian kitaorang berpanas tunggu.. HAHAHA!!~


Haaaa sampai pon..
Cantik baju Faten.. Turqoise + White..
Design pon cantik..


Ngam2 je badan dia dengan baju ni..
Eh memang kena la lace putih dengan turqoise ni..



Pengantin lambat sampai, dera dulu diri lama2 kat luar.. HAHAHA!!~


Dari belakang pon sempat gak snap.. #apapontakboleh


Gambar blur plak muka Faten..
Dalam dewan dah.. Nak berarak..


Yeyyyyy!!!~
Bersanding dah pon abang iwan & faten..
Terus sy teruja tak sabar nak kawen.. 
Lagi2 dengar lagu "selamat pengantin baru" HAHAHA!!~


Makan beradab..
Eshat jadi pengantin kat sebelah sana..


Potong cake pulak..


Nice pelamin.. Bling2..
Ala2 taman lagi..


Alaaaa.. gambar ni blurrrr..



Haaaaa.. yang ni ok..
Happy familyyyyyyyyyyy.. :)


Family eshat..
Dulu ber5, sekarang ber6 dah..
Tak lama lagi ber7.. Lepas tu ber8,9,10... HIHIHI!!~
InsyaAllah.


Amek berkat sikit.. =D


Dengan Kak Ngah Shikin..


Kak Ngah + abah..


Dengan mak..


Eshat + kazen dia..


Kami..


Ni apom lenggong ke lenggang.. Lupaa..
Sedap!
Siap pi tengok diaorang masak kat luar lagi.. HUHU!!~

Pukul 3lebih beransur dah dari dewan..
Tiket feri pukul 5 nak ke Pulau Langkawi..
Yeyyyy!!!

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment