Followers

Thursday, 19 December 2013

Tutorial - Lukis Kening.

Hi & Assalammualaikum..

Nak kening cantik terbentuk?
Ni kat bawah ni ada tutorial..

Sy memula pon tak tau camne nak bagi kening cantik je terbentuk..
Selalu sy pakai letak je celak kat kening, lepas tu blend pakai berus..
Rupa nya ada cara nye nak bagi cantik je terbentuk.. HUHUHU!!~


Senang je kan?


Sy guna celak & berus simplysity..
Harga tak ingat lah berapa.. Bawah RM30 rasa nya..
Kat watson ada jual
Kalau nak beli, carik colour brown..
Kalau boleh, jangan beli colour black..
Nanti rasa macam pelik pulak kening nampak hitam sangat.. :p

Nak tuto lain, blog klik Blog Kathyjem..
Dia pon ada buat tuto ni jugak..
Senang je buat..
Selamat mencuba.. =D

Love, Rina Ellisa

2 comments: