Followers

Thursday, 16 January 2014

Happy Bornday Ariff Haiqal.

Hi & Assalammualaikum..

16 Jan 2014, Thursday


Happy Birthday Muhammad Arif Haiqal yg ke 5tahun! =D

Pagi tadi Adib hantar Arif pegi tadika..
Adib nak balik je, dia bantai menangis nak balik peluk tiang.. HAHAHA!!~
Arif oh Arif!

Abah dia cakap, dia taknak pegi sekolah.. Y__Y
Kaki sakit lah, tangan sakit lah..
Macam-macam..

Arif ni perangai memang pelik sikit..
Anak no 2 memang pelik sikit eh.. :p
Kuat merajuk, kuat merengek, manja semua lah..
Kadang-kadang mak geram je dengan dia.. HIHIHI!!~
Tapi dia cepat tangkap apa yg kita ajar dia..
Tu kelebihan dia lah..

Takpela dia rongak rongak pergi sekolah tadika sekarang pon..
Bagi chan tahun ni.. Baru 5tahun.. 
Umur 6 tahun WAJIB kena pergi sekolah!

Ok lah, Along doa kan Ayeep jadi anak yang berguna untuk family agama dan negara..
Along sayang Ayeep sampai bila-bila..
Jangan balik umah abah dah!
Nanti along rindu.. Y__Y

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment