Followers

Tuesday, 14 January 2014

Wedding Preparation : Misi mencarik Pengapit!

Hi & Assalammualaikum..

Misi mencarik pengapit bermula!


Sy suruh eshat carik pengapit dia untuk sebelah sy & sebelah dia..
Sebab nanti nak bagi kain ela, suruh pengapit dia tempah baju melayu..
Tapiiiiiiiiiiiii..
Dia boleh pulak memain cakap nak carik tepi-tepi jalan..
Stresssssssssssssssssssss!! Y___Y

Dia dah malas nak layan lah tu sy membebel update progress kahwin..
AGAGAGA!!~

Takpe-takpe biar kan dia nak main-main..
Yang sy tau dah ada je nanti pengapit dia..
Tinggal nak bagi kain ela je untuk tempah baju..
Sy bagi masa sampai hujung bulan Jan ni je untuk dia carik pengapit..
Kena bagi masa, kalau tak sampai ke sudah tak carik..
Last kena tarik pakai muat je nanti jadi pengapit! --'

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment