Followers

Sunday, 16 February 2014

Kucing Kesayangan Nenek, Qais.

Hi & Assalammualaikum..

12 Feb 2014, Wednesday

Sy tak minat kucing..
Nak pegang kucing, nak belai2 main dengan kucing tak suka.. 
Y___Y

Hari senin aritu Qais kucing nenek beranak 3 ekor..
Beranak dalam bilik mak pulak tu..
Memang mak jerit lah satu rumah..
Mak pon tak suka kucing macam sy.. T___T

Sy perasan sebelum ni ada la 2 ekor kucing jantan mai datang umah nak ngorat si Qais ni..
Kemain lagi bergaduh gaduh kucing-kucing jantan tu..
Tak lama lepas tu, Qais pon bunting..
Hebat!
Hehehe.. :p

Kakcik bawak turun letak dalam kotak, letak kat umah nenek..
Lepas tu tiap2 malam la si Qais kulur kilir carik anak dia..
Semalam sy balik kerja, tengok elok je 3 ekor anak kucing tengah tido bawah katillllllllllll.. --'
Terus melompat panggil kakcik suh amek..
Tengok anak kucing pon sy dah meremang bulu tengkukkkkk..
Nak pegang apa lagi, memang tak la..
SobssSobsss..
Patut lah pagi tu tengah siap pegi kerja tu dengar bunyi kucing..
Sy buat tak tau jela..


Baru 3 ari time ni..
Jalan pon tak pandai lagi..
Mata pon tak bukak lagi..


Elok cantik je 3 ekor kaler lain lain..


Mengelupur carik nenen mak dia..
HEHEHEHE!!!~ :p




Dah kenyang, elok je dia nak kuar kotak..
Adik sy Ashiq geram je nak pegang anak-anak kucing ni..
Dulu Qais pernah beranak jugak 2 3 kali..
Ada sekali tu pernah mati anak kucing Ashiq buat main.. Y____Y

Kucing tau eh kita tak suka dia???
Kalau kat kedai makan, eshat suka la panggil2 kucing datang kat table kitaorang..
Lepas tu kucing tu tenung je sy..
Sy elok tengah makan, dia panjat naik kat peha laaaaaa..
Kadang2 tu buat terkejut je!

Sapa nak anak kucing ni?
Sebelum makcik sy amek & buang... Y__Y
Sy tak minat kucing..
Kalau minat dah bela dah..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment