Followers

Wednesday, 5 February 2014

Pantai Morib.

Hi & Assalammualaikum..

1 Feb 2014 (Sat), Pantai Morib Bagan Lalang

Pagi siap basuh baju semua sebelum gerak pergi umah maklang..
Sok nye nak sepupu nak menikah..
Pukul 4lebih baru gerak..
Saje pegi lambat-lambat..
Tengahari panas..

Sampai letak beg & makan semua, petang bawak mak buyung jalan-jalan Pantai Morib..
Kang tak bawak menceces air liur anak dia sebab maklong tak bawak mak buyung pegi pantai.. :p


Baby dengan Angah dia memang rapat..
Malam nak tido carik angah je..


Baby suka tengok laut..
Dia duduk atas tebing tu macam nak turun laut..
Dalam tu dik oii..
Risau je dia gerak-gerak kat tebing tu..



Budak geram tak dapat jejak kaki ke air laut..


Bila di pegang tak mau..


Pegang dia nak bergambar, dia taknakkkkkkkkkk..
Sekali ketepek kena tampo!!!
Sabar jela aku.. -..-'
Dia memang taknak dengan sy..
Kalau dengan angah dia duduk bawah ketiak angah pon mau...


Ramai orang kat Pantai Morib ni..
Ada orang main layang-layang..
Ombak kuat, angin pon kuat..
Best!


Baby tak sabar nak pi main kat playground..








Suka nye dia dapat main..
Dapat biarkan baby main kejap je..
Hari nak senja dah..
Elok la balik..
Mak buyung tak elok balik lewat magrib..


Mak buyung mengah!
Kasut tu dia diy sendiri letak kain belah lua..
Pagi2 menghadap sampai la ke tengahari..
Pergi umah maklang terus pakai..

Dah jom lah balik umah maklang..
Buat pape yang patut..
Sok abang nak menikah..

Love, Rina Ellisa

1 comment:

  1. Cantik nye kulit, cantik nye gigi. Akk makan supplement ape?

    ReplyDelete