Followers

Thursday, 20 February 2014

Wedding Preparation GroomToBe : Sampin Nikah.

Hi & Assalammualaikum...



Ni lah sampin raya tahun lepas, ni lah sampin nikah..
Haihhh lah tunang sy ni..
Kita nak beli kan yang baru taknak..
Nak jugak pakai sampin yang ni..
Takpela B.. 
Janji u happy, i pon happy.. =D

Sampin ni FMIL beli kat sabah masa dia pergi sabah last year..
Colour pon matching dengan baju nikah kitaorang, so on je pakai..
Tak kesah sangat pon..
Janji ada colourfull sikit baju nikah kitaorang, ok dah tu.. :)

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment