Followers

Sunday, 9 March 2014

#02 - Journey Braces Izatul Masitah : Second Appointment.

Hi & Assalammualaikum..

7 March 2014 (Fri), Klinik Pergigian Salak

Appoinment kali kedua ni pukul 9pagi..
Tapi dah dekat pukul 9 baru sampai..
Mentang2 lah klinik dekat je dengan rumah..
Lenggah2 je pi klinik..
WUuuuuu!!~ :p


Kali ni lama sikit kakcik dalam bilik tu..
Gigi dia tak bersih lagi..
Jumpa lagi 2 minggu..
Doctor suruh gigi dia bersih2 dulu..
Baru doctor refer nak pasang braces..


Lama sangat sy berdiri dalam tu, doctor suruh duduk luar dulu..
Sebab gigi kakcik ada yang kena tampal sikit..
Jadi macam lama je lagi kakcik dalam bilik tu..
Sikit je lubang.. Baru nak berlubang gigi depan belas atas..


Next appointment 2minggu lagi,, 21 March 2014..
Ha sape suruh malas gosok gigi..
Kan dah lambat nak pakai bracesssss..
Sibuk na nak pakai cepat2..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment