Followers

Friday, 7 March 2014

Andung Ku.

Hi & Assalammualaikum..

5 March 2014 (Wed), Taman Emas Dengkil

Dekat 3 bulan andung sakit..
Andung asek call je tanya taknak datang tengok andung ke..
Haritu pergi tengok andung kat umah makcik kat dengkil..
Sampai2 je tengok andung kurus sangat :(
Ya Allah..
Lidah sy kedu, airmata sy keluar tak berhenti..
Tergamam tengok keadaan andung..
Andung mengadu badan dia sakit, makan tak lalu..
Menangis dia tengok kitaorang adik beradik datang jenguk dia..
Ya Allah sebak rasa nye kalau di ingat ingat bila masuk bilik tengok andung.. :'(

Kitaorang sampai mak sedara sy baru bawak andung daripada klinik..
Doc bagi surat suruh masuk wad..
Badan andung kurang air..
Sementara nak pergi klinik tu, tunggu ustaz datang nak buat air penawar..
Dekat pukul 10mlm baru kitaorang balik..
Tak sampai hati nak balik tengok andung nangis.. :(

Masa urut-urut badan Andung, sempat lagi dia cakap "tah dapat tengok ina kawen ke tak"
Lagi la laju airmata sy.. T___T
Doctor nak operate jantung andung..
Ada komplikasi macam mana tah..
Tapi andung taknak..
Lagipon umur andung dah 81tahun..
Andung ada sakit-sakit perut jugak..


Nak andung sihat balik macam dulu..
Nak andung call sy selalu macam dulu..
Ya Allah, sihat kan lah tubuh badan nenek ku..
Pelihara lah dia di bawah lindung mu.. :(


Tak sampai hati tengok gambar ni.. :(

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment