Followers

Sunday, 13 April 2014

Eday Mimie Azney & Mazleen Ahmad

Hi & Assalammualaikum..

12 April 2014 (Sat), Taman Ayer Hitam Bangi

Umie dah bagitau awal suruh datang awal sikit..
Boleh bergambar sebelum rombongan lelaki sampai..
Tapi, dia dah selesai sarung cincin sy baru sampai..
Y____Y

Sy dari Jalan TAR mencarik barang..
Pukul 3petang baru gerak balik..
Terus pergi umah umie..


Nice..


Cantik pelamin Umie..
Tema Ariana Rose..


Cantik sangat umie..
Macam princess.. :)


Dress dia lawa..
Alhamdullilah dia dapat dress macam mana dia nak..



Umie selim melim..
Berjaya jugak diet sebelum majlis dia ni.. :)


Hantaran daripada kedua-dua belah pihak..
Tak sempat nak amek satu-satu..
Sampai pon dah lambat macam mano???

Huhuhuhu..

  

Sempat lagi tangkap dia amek gambar kat luar..
Sibuk sangat dia ni melayan tetamu..

Tak banyak pon amek gambar..
Macam kelam kabut sangat hari tu..
Terkejar-kejar..
Macam-macam benda nak kena buat..
T_____T

Kat bawah ni, gambar2 dari umie..


Cantik gambar ni..
I like!


Ni lah tunang dia..
Sebelum ni tak pernah tunjuk pon kat mana-mana..
Haritu bocor dah rahsia..
Hihihi..


Congrats adik!
Selamat menempuh alam pertunangan..
Be strong, be nice & be positive..
Semoga segala nya di permudahkan, Amin..
Enjoy your wedding preparation pulak lepas ni..
I love dik! Muahhhh! :)

Love, Rina Ellisa

2 comments:

  1. Kemain rahsiaaa tau budak ni. Sabar jela. Hahahaha.

    ReplyDelete
  2. Sampai jadi tema pelamin ye ariana rose tu. Haha.

    ReplyDelete