Followers

Monday, 28 April 2014

Jemputan Majlis Perkahwinan Nurul Rina Ellisa & Muhammad Irsyad

Hi & Assalammualaikum..


Saya dengan penuh kesyukuran menjemput kawan-kawan blogger untuk sama hadir untuk memeriahkan majlis perkahwinan sy dengan pasangan..
Pada 4 May 2014 (Ahad) di Kampung Salak Tengah Sepang Selangor..
Moga dengan kehadiran kawan kawan semua dapat menyerikan lagi majlis. 
Amin..

Kalau tak dapat datang majlis sebelah sy, datang sebelah lelaki pon boleh..
Pada 10 May 2014 (Sabtu) di Putrajaya..

Jemput datang ye semua.. :)

Love, Rina Ellisa

12 comments:

  1. Yeayyyy..ade org tu nk kwen da..hehe..dkt sgt da ni..dupdapdupdap x?
    Hehe..tp sori rinaaaaaaaa..xdpt dtg sbb ahd tu akk ade mjlis merisik akk sy kat umah..

    Ape pun..slmt pengantin bru tauuuu..upload pic byk2 nnt ye.
    😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Debar2 dah ni ayue. Hehehe..

      Its ok ayu. Doakan majlis rina berjalan lancar ea ;)

      Delete
  2. Hahahaha tengoklah kalau baju siap kita sampai , kalau tak ? Kita nak lari pergi lombok. Takut awak bunuh. Kekekekekeke.

    p.s : dupdapdupdap bagi pihak. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa make sure bagi siap ye makcikkk.. kalau takkkkkkkk taknakkkk kawannnn.. hahahahaha...

      Delete
  3. sedapnye lauk kenduri...kite nak g boleh...tapi nk g dekat putrajaya...huhuhu...

    ReplyDelete
  4. congratulation..moga d pmudahkan urusan & majlis berjalan lancer.. aamiin.. =)

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH SYGG RINA.Semoga bahagia hingga ke jannah iyer..

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru Rina :)

    ReplyDelete
  7. Rina,

    Dah habis majlis baru akak baca ha. Sorry ye tak dapat datang.

    ReplyDelete