Followers

Wednesday, 23 April 2014

Johnny's Steamboat

Hi & Assalammualaikum..

11 Apr 2014 (Mon), Johnny's Steamboat Alamanda

Lama dah ajak eshat nak makan kat Johnnys Steamboat..
Haritu lepas amek kad kahwin, baru dapat makan..
Eshat kalau ajak makan kat mana-mana, mesti nak nasik..
Kalau tak, nanti mesti dia cakap makan tak kenyang.. Y___Y

Kat Johnnys Steamboat ni ada set..
Tapi kitaorang amek satu satu..
Nak makan pon sebab teringin je..
Amek banyak2 kang tak habis..


Cendawan..


Ketam ni sy sorang je abiskan..
Eshat tak boleh makan seafood..


Telur puyuh
Eshat sorang je yang makan..


Ikan salmon..
Kena paksa rasa makan..
Errrrrr!! -,-


Daging..


Kitaorang amek kuah soup..


Tengok..
Mesti nak ada nasik jugak..
Nasi goreng ni sedap..


Total semua RM30++..
Lepas jugak hajat nak makan Johnnys Steamboat ni.. :)

Love, Rina Ellisa

4 comments:

  1. Kita pun da lama tak makan steamboat , nak ajak wan g shah alam. Try steamboat d kayangan. Kekekeke. Mcm menarik je. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pon susah giler nak ajak eshat makan steamboat..
      Tak abeh abeh nak carik nasik jeeeeeeeee.. Berbulusssss jeeeee -..-

      Jangan lupe roger2 nak makan steamboat kayangan tu yeee.. hahaahha :p

      Delete
  2. eh,saila pun mkn Johnny's gak semalam (ahad) hehehe..
    rina, sorry sgt ye..saila x dpt dtg majlis awk..masa belah eshat tu gaban ada tournament :(
    frust xyah ckp la :(
    sorry sgt eh :(
    selamat pegantin baru in advance, saila bg doa jelah eh..
    semoga kekal hingga ke syurga, dpt babies comel2, amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, tq Saila :)

      Its ok saila.. :)

      Delete