Followers

Thursday, 17 October 2013

Wedding Preparation : Idea Doorgift - Fridge Magnet..

Hi & Assalammualaikum..

Untuk doorgift, sy dah dapat kotak..
Memang murah kotak tu.. 
Tinggal hias2 je..
Tapi tengah pening pikir nak letak apa dalam kotak tu..
Tapi yg confrim letak mestilah jajan.. 
HEHEHE!!~
Jimat pon jimat.. =D
Ingat kan nak letak 1 barang lagi dalam kotak tu..
Boleh tetamu buat kenangan kan..

Tetiba dapat idea nak bagi fridge magnet untuk doorgift..
Jadinya, mula lah google mana nak carik magnet murah..
Google tutorial nak buat fridge magnet..
Sy rasa dua blog ni membantu..

So dah sehabis google dan kira2, sy rasa fridge magnet ni bagi untuk VIP doorgift la..
Sebab macam mahal je magnet tu.. 


Ni contoh fridge magnet save the date..
Tapi sy bukan nak buat camni..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment