Followers

Saturday, 14 June 2014

Wedding @ Kuala Pilah

Hi & Assalammualaikum..


14 June 2014 (Sat), Rumah Dato' Raja Senara Kg Selaru Pilah

Hari sabtu gerak kuala pilah dari Putrajaya..
Sebab kakNgah naik sekali dengan kitaorang..
Mak dah balik kampung dulu hari jumaat haritu..
Dekat 2jam perjalanan..
Fuhhhhh..

Otw eshat call mak bagitau kitaorang dah nak sampai..
Tapi pengantin tak sanding-sanding lagi..



Pukul 2lebih baru bersanding, mak andam jauh dari shah alam ke camne tah..
Sy pon dengar-dengar macam tu je kecoh-kecoh yang pengantin lambat..
Pengantin perempuan ni sepupu mak eshat, bapak dia adik beradik dengan atuk eshat..
Dia muda dari kitaorang kot..









Budak kenit ni dah besar dah..
Dah tumbuh gigi..
Suka la dia semuaorang gomol-gomol..



Sempat je selfie sementara pengantin tengah bersanding..
Huhuhu :p
Thank you hannah bagi Rina hadiah kahwin wide shawl ni.. =D



Kisss sikit budak gebu ni!
Nasib baik nak kat orang..

Pengantin habis je sanding, kitaorang semua gerak balik..
Ada yang terus balik kampung batu kikir..



Balik, singgah rumah mak jap..
Ada kawan opis mak bagi hadiah kawin..
Dah sebulan lebih kawin, ada lagi yang bagi hadiah..
Hehehehe.. Seronok!

Love, Rina Ellisa

2 comments: