Followers

Thursday, 17 July 2014

Clarks Shoes Untuk Di Jual

Hi & Assalamualaikum..

Sy tolong akak officemates, dia nak jual kasut clarks dia ni..
Nak jual sebab dia tak nak pakai dah kasut ni..
Daripada tersimpan dalam kotak je, dia nak jual..
Dia baru pakai 2 3 kali macam tu.. Pakai pon dari carpark jalan masuk ke opis..
Masih dalam keadaan elok kasut ni..

Detail kasut ni :-
Colour - Chocolate (Ala ala Maroon)
Saiz - UK 6 @ MSIA 7
Tinggi kasut - 3 1/2 inci
Jenis fabrik kasut - Baldu


Ni bahagian depan..


Bahagian tepi..


Bahagian belakang..


Bahagian atas & tapak kasut..


Kalau beli, dapat sekali kotak & paper beg clarks..


Ni resit masa dia beli 11/4/2014 kat Clarks Nilai..
Harga asal kasut ni RM398..
Time akak ni beli ada diskaun, dapat harga kasut RM199..
Ni dia nak jual RM170 je..
Sesiapa berminat boleh email sy rina_ellisa@yahoo.com..
Serius buyer & sape cepat dia dapat dulu..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment