Followers

Saturday, 5 July 2014

DIY Meja Makan Japanese Style

Hi & Assalammualaikum..

2 July 2014, Wednesday

Eshat bawak balik playwood dari tempat keje dia..
Apa la laki ku nak buat ni..
Rupa nya dia nak buat meja makan duduk..


Proses2 dia potong papan ni takleh tunjuk..
Cekci sangat! Hahahah..
Ni papan yang dah siap di paku..


Kaki meja ni pon takde lah kukuh sangat..
Asalkan boleh berdiri cukup dah..
Ala makan berdua je pon..
Bukan letak banyak2 lauk sangat kan..


Haaa siap pasang alas meja dah..
Semua nya recyle barang-barang yang ada je..
Lapik kain tu lebih kain langsir..
Plastik tu stock lama plastik buku sy.. Wahahaha..
Bunga atas meja tu, bunga tablepiece masa wedding haritu..
Haaaaaaa satu sen pon takde keluar duit..
Cuma keluar tenaga sikit je..





Amboi bang happy ye dapat buat meja makan sendiri! :p

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment