Followers

Friday, 18 July 2014

Kad Raya & Sampul Raya MAHB

Hi & Assalammualaikum..

Tiap-tiap tahun bila bulan puasa je, kitaorang akan tunggu sampul raya dari company..


Tahun ni dapat sorang 3 paket sampul raya dan 1 keping kad raya..
Tapi orang katun tu takde mata hidung mulut.. Huhuhu..


Di sebabkan kad raya dapat sekeping je, jenuh jugak nak pikir nak hantar dekat sapa..
Kawan2 ramai.. Kang hantar kat sorang, sorang merajuk tak dapat.. Hahaha..
Last sekali, sy hantar kat kak suhaila la(pengapit time sy kahwin haritu)..


Harap2 kak sue dapat lah kad raya ni.. :)


Gift brooch dari our GM Cik Ina.. Boleh pakai raya..
Tq so much cik ina!

Love, Rina Ellisa

2 comments: