Followers

Tuesday, 8 July 2014

Rumah Di Serang Adik-adik!

Hi & Assalammualaikum..

30 June 2014, Monday

Ika whatsap nak datang rumah lepak..
Adib pulak dari tempat kerja, balik pukul 12tengahmalam nak singgah makan..
Haaa mari lah datang ramai-ramai..
Sampai tertido-tido tunggu diaorang sampai..


Pesan dengan ika, bawak lauk dari rumah mak..
Kat rumah tinggal lauk sahur je.. Huhuhu..
Kebetulan kat rumah mak masak lebih haritu..
Tu dia bawak sekali..
Ada gulai ayam masak lemak, sambal sardin, sayur..
Time tu saya masak asam pedas, kobis goreng je..


Budak baru balik kerja..


Amboii ayep suka ye jalan sorang-sorang yang lain-lain tak ikut..

Diaorang sampai pukul 12lebih..
Panas kan lauk semua, makan pukul 1pagi..
Siap layan bola lagi pagi-pagi buta tu..
Kira sahur sekali la kot..




Selfie dulu sebelum makan.. Huhuhuhu..
Seronok tengok adik-adik datang rumah.. =D


Ayep selfie dengan abang long..
Tapi abang long tak layan la pulak.. Hihihi..


Kesian makan kat bawah je..
Maklum la rumah orang baru kahwin.. Apa pon takde lagi.. Hehehehe..

Diaorang tido rumah sy malam tu..
Nak sahur sekali kat rumah..
Set jam pukul 5 nak bangun sahur..
Sekali pukul 630 baru masing-masing sedar..
Apa pon tak boleh.. Kihkihkih.. :p

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment