Followers

Tuesday, 12 August 2014

Irinaraya 2014 - 8 Syawal Beraya EmaLinRina

Hi & Assalammualaikum..

4 Aug 2014 (Mon), Sg Ramal Kajang

Last minit confirm nak datang beraya rumah ema..
Lin pukul 6lebih baru confirm dapat datang ke tak..
Sy ikut je kalau lin free, boleh pergi beraya sekali..
Cakap dengan ema, masak sambal sarding goreng pon sedap je ma.. Hehehe..

Kitaorang sampai je makanan dah nak siap masak..
Tak sempat nak tolong2 ema masak..
Sampai pon dah pukul 9pm, nak tolong masak ape nye.. Hihihihi..


Nugget & Ayam goreng..


Gulai masak lemak cili padi..
Tapi tak pedas sangat ema masak..
Ema mana boleh makan pedas2 dah..


Haaaa menu terbaik, ada sambal sardin..
Ada telur dadar & kicap pulak.. Memang terangkat!!

Lepas makan, tengok tv, mula la masing2 bergambar..
















Sy dengan ema jakun dengan shoter ke ape tah nama nye.. Hahahaha..
Memang kejap2 snap, kejap2 snap gambar..
Memang berpuluh2 la gambar jadinya..


Laki bini ni pon tak ketinggalan nak mencuba benda alah tu.. Hahaha..


Sebelum balik macam biasa..
Pukul 12malam baru reti balik masing2..
Kalau takkk duduk jela melepak..
Tahun lepas sempat datang berbuka puasa je kat rumah ema..
Tahun ni datang beraya pulak..
Tahun depan macam mana pulak?
Kita tungguuuuu..

Tq ema masak2 untuk jamu kitaorang makan..
Tahun depan kita datang beraya rumah lin & joe pulak.. Yeyyyyy!! =D

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment