Followers

Thursday, 28 August 2014

JoeLean Solemnization Part 1

Hi & Assalammualaikum..

22 Aug 2014 (Friday), Desa Salak Permai Sepang

Buat 2 part.. Sebab banyak gambar..
Blogger biasa lah suka amek-amek gambar.. Huhuhu..
Lin paham dah peel kawan dia sorang ni..

Malam sehari sebelum lin nikah tu, sy & ema pergi rumah lin tolong dia pasangkan pelamin nikah..
Tapi sampai pon dah pukul 9lebih..
Borak-borak dulu adjust-adjust hantaran..
Pukul 11 la baru start pasang pelamin..

Ni kat bawah ni hantaran-hantaran lin..
Simple je.. Sy suka sangat!
Kitaorang sampai je, hantaran memang dah siap di gubah..
So, adjust sikit-sikit je lagi untuk lagi cantik..

Hantaran dari lin untuk Joe


Set pencuci muka..
Bakul tu cantik..
Lin beli kat daiso je..

Sejadah..


Coklat..

Jam tangan..

Kemeja..

Buah..

Kain pelekat design ala ala rabbit..

Hantaran Joe untuk lin


Handbeg..


Set buku..
Lin, pastikan baca buku- buku ni!


Cek & cincin..


Jam tangan..


Perfume & Set wangian..
Wangi gila bau nya!


Buah-buahan..
Unik sebab ada buah apa tah yang hitam-hitam tu..
Ada lagi cake & cupcake..
Tak siap gubah lagi..
Jadi, tak masuk la dalam gambar..


Pengantin takde dalam gambar..
Kitaorang je bridesmaid lin interframe dengan hantaran.. Hihihi..

Siap-siap belek-belek hantaran, start pasang pelamin..
Tak dapat lama-lama tolong lin.. Ema kena balik cepat..
Suami dah panggil.. Hahaha..
Tapi abang kakak lin ada tolong buatkan pelamin nikah dia..

Kitaorang pon balik, dan sama-sama tunggu hari esok untuk lin di ijab kabul kan..
Tak sabar!

To be continued..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment