Followers

Saturday, 16 August 2014

RinaIrsyad's Wedding - Reception Day Part 3

Hi & Assalammualaikum..

4 May 2014, Sunday

Lepas renjis merenjis atas pelamin, pengantin nak makan beradap pulak..
Dengar cerita masa kitaorang berarak nak ke pelamin, meja beradap tengah set up..
Yang tu sy cerita entry lain..
Ada drama jugak la time tu.. Hehehe..


Get ready nak makan..
Sy takde la rasa lapar sangat pon..
Cuma haus je..
Bila dapat minum tu legaaaaaaa..
Eshat jela beriye-iye dia makan..
Sampai bertambah-tambah dia makan.. Hahahaha..


Pengapit eshat senduk kan nasi..


Service pengapit2 kitaorang memang tiptop!


Time ni tak ingat la apa yang sy borak kan dengan kak Sue..


Zaihan sampai time sy tengah makan beradap..
Tak dapat borak lama-lama dengan dia..
Tak ramai kawan-kawan kursus induksi dulu datang..
Yang ada Taha sorang je.. Takpela dia wakil kawan2 yang lain..


Amboi melambai macam artissss.. Hehehehe..


Haaa ni dia pengantin haus sangat!
Eshat kat sebelah tu beriya-iya makan.. Lapar sangat ke bang! :p

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment