Followers

Sunday, 21 December 2014

Majlis Aqiqah Nur Izara Fatehah & Mohd Mikael

Hi & Assalammualaikum..

8 Nov 2014 (Sat), Bukit Jelutong Kuala Pilah

Majlis Aqiqah anak buah eshat izara dan mikael anak cousin eshat buat sekali kat kampung..
Sebab diaorang lahir beza sebulan je..



Goodies bag untuk kumpulan marhaban & tahlil..
Yang dalam paperbeg untuk kaum hawa, yang dalam woven beg tu untuk tahlil kaum adam..




Teruna & dara yang di rai..
Sedap je tido masing2 masa majlis berlangsung..



Marhaban start pukul 10pagi..
Dalam pukul 11lebih macam tu setel..
3 ekor kambing tumbang..
Buat masak sup & kari kambing..


Turn mikael dulu kena potong rambut..
Sepanjang tu dia tido je..
Behave je dia.. Bagus2 anak antie ni..


Neknyang nak potong jambul mikael juge..


Turn TokNyang..


Haaa Izara pon lena je tido..
Senang sikit mama & mummy diaorang..


Turn mikael setel, turn izara pulak..


Turn omma..


Turn mummyNgah..


And last turn TokNyang..


Tengok tido lagi budak kenit ni..


Izara dengan Tok Abah..



Dah petang baru sempat selfie dengan izara & mama dia..
Cepat2 snap sebab dia nak start mengamukkkkkk...


Last bergambar dengan paksu & maksu..
Alhamdullilah majlis aqiqah berjalan dengan lancar..

Love, Rina Ellisa

5 comments:

  1. Tahun depan aqiqah anak awak pula makcik hoi. Hahaha.

    p.s : rindu sambal bilis mak. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii! :p

      ps: haaa sila datang rumah mak kalau nak sambal ikan bilis.. Hehehehe..

      Delete
  2. Replies
    1. baby kan memang tomei-tomei.. Hihihi :p

      Delete
  3. Alahai, so so comel.
    Geram tengok.
    and...she is 'sleeping beauty' indeed..:)

    ReplyDelete