Followers

Monday, 23 February 2015

Reception Lean & Joe

Hi & Assalammualaikum..

21 Feb 2015 (Sat), Desa Salak Permai Sepang

Dari kampung sabtu tu terus pergi kenduri lin..
Tapi singgah kenduri aqiqah rumah kak Ana (officemates) dulu kat Taman Seroja..
Lepas tu baru pergi rumah lin..


Sampai je ambik gambar dengan lin & Joe dulu..
Lepas tu laju je pekena cendol..
Makan cendol panas-panas nikmat nyaaaaaa.. ^^


Haritu ada 2 pasang pengantin..
Kakak lin bersanding sekali..
Cuma lin je taknak bersanding..
Dia nak buat makan beradap je..


Lin nikah bulan 8 tahun lepas..
Sekarang dia dah pregnant 5bulan..
Kira kenduri bertiga la ni..
Nampak dah lin bumbum.. Heheheheeh ;p



Motif pegang baby bump bini masing-masing????
Memula si Joe la pegi pegang baby bump lin..
Sy pon nak la jugak..
Ok snap gambar lagi banyak-banyak..
Hahahaha..


Nak balik tu, otw ke kereta terserempak dengan Sarah..
Nasib baik jumpa.. Ni pon dah lama tak jumpa sarah..
Sarah makin comil sekarang!


Haaa ni doorgift lin..
Biskut gula tu sodap!

Lin, selesai dah semua nya..
Lepas ni buat preparation sambut baby pulak ye..
Selamat melayari rumah tangga dengan Joe hingga ke akhir hayat.. Amin Ya Rabb..

Love, Rina Ellisa

3 comments:

  1. Pengantin berbaby ni ! Hahaha. Sedih tak dapat nak pegi. Wan keje. Sobssss. Sarah tu kenapa da comel sangat !! Hahahaha. Lama rasanya tak jumpa korang.

    p.s : masing masing kan nak berbaby bump. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengantin berbaby pon boleh makcik.. takpe nanti akikah anak lin sila la datang ye.. :p

      Delete
  2. Assalamualaikum rina. lean ni sheila kawan kepada bestfriend sheila. pernah jumpa dia dulu before depa berdua kawin. hehehe alhamdullilah. murah rezeki lean dengan joe. hehehhehe comel je baby bump ~~~

    ReplyDelete