Followers

Thursday, 12 March 2015

Wedding Afiqah & Zack

Hi & Assalammualaikum..

7 March 2015 (Sat), Event Hall One City SJ


Seorang lagi classmate SMT ERT Setapak kahwin..
Afiqah ni dulu sekejap je sekolah teknik..
Kira sy rapat jugak lah dengan dia dulu..
Lepas tu dia pindah sekolah biasa..
Tak ingat dah sebab apa.. Ke sebab dia taknak duduk asrama.. Lupa dah..
Lepas ni ada 2 orang lagi classmate SMT ERT Setapak yang kahwin..
Seronok bila dapat jemputan kahwin kawan-kawan ni..

Sampai je kat majlis pikah, tak dapat jumpa sorang pon classmate..
Ada yang dah balik dulu sebab anak dah "buat kuih".. Hihihi..
Kalau bujang2 lagi syiok la duduk melepak lama-lama sikit..
Bukan senang nak jumpa diaorang semua..
Time wedding kawan-kawan ni la dapat jumpa..

Sy sampai, makan dulu..
Tapi pergi jumpa pikah dulu shake shake hand..
Dah habis makan, baru jumpa pengantin bergambar..


Ada show dari Salwa Abdul Rahman..


Tak sempat nak bergambar atas pelamin, pengantin dah turun bawah nak salam tetamu..
Ni pon cepat-cepat mencelah..
Ramai nak bergambar dengan pengantin..


Cantik pikah haritu..
Baju cantik, pelamin cantik, kerusi makan pon cantik!
Dia hire MUA sy kak Huda untuk majlis dia..
Patut lah cantik!

Congrats Pikah!
Semoga berbahagia hingga ke anak cucu cicit..
Dan bercinta sampai ke syurga jannah..
Jadi isteri yang baik dan taat pada suami tau..
Selamat Pengantin Baru "hari-hari" pikah! :)


Doorgift dari pikah..


And last mak buyung nak ber OOTD.. :D

Love, Rina Ellisa

3 comments:

  1. mak aihh seri mak buyungg sangat teerserlah :)
    btw moga2 pengantin tu kekal hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  2. Rina nanti datang lah wedding i 21 mac!
    teehehe :p

    ReplyDelete
  3. Cam sama je muka ngan pengantin...btw tahniah utk pasangan pengantin...;-)

    ReplyDelete