Followers

Wednesday, 8 July 2015

Let Go - Qisha Shawl & Veil by Raudhah

Hi & Assalammualaikum..

Tengah sibuk-sibuk nak buat persiapan raya ni, bride to be pon tak tinggal jugak buat preparation kahwin kan..
Kalau tengah cari shawl & veil, ni sy nak bagitau..
Ni ada Shawl & veil yang nak di let go..
Tuan empunya shawl & veil ni nak let go sebab salah pilih colour..
Barang tiptop tak pernah pakai lagi..

let go colour kuning
contoh pakai colour putih

Harga asal RM249
Harga beli RM199
Harga jual RM150 (termasuk postage)

Cantik veil ni..
Beads yang atas kepala tu simple je.
Banyak penjimatan di situ kalau beli sekali shawl & veil ni..
Veil kalau nak tempah dah berapa..
Siapa cepat dia dapat yea..
.
Sesiapa berminat boleh contact Nurul (011 - 16651509)

Love, Rina Ellisa

1 comment: