Followers

Monday, 27 July 2015

Raya Di Langat

Hi & Assalammualaikum..

26 Jul 2015 (Sun), Batu 17 Hulu Langat

Tunggu eka dah balik sini baru jalan raya ke langat..
Balik raya langat pon dah takde sesiapa..
Andung dah takde dah tak semeriah selalu balik raya langat..
Tapi kitaorang masih ada anak nenek saudara yang boleh di ziarah..
Dapat sikit pengubat rindu kat andung..
Tengok rumah andung pon dari jauh je..

Tahun ni beraya ke langat bawak orang baru..
Seronok raudhah jumpa onyang saudara dia..
Lepas ni tiap-tiap tahun kena wajib datang raya rumah nenek soyah ni..

Sampai langat tengahari, nenek soyah jamu makan nasik..
Laksa ada, mee goreng ada..Macam-macam ada..


Family photo raya lagi..


Yeyyy raudhah dah sampai kampung Atuk Dan! :)


Masam je muka anak ibu ni tau..


Ibu posing dengan makngah jap ye kat luar rumah..


Posing dengan antie cik, uncle cu suka sibukkkk..


Sebelum balik ambik gambar buat kenangan..
Tiap-tiap tahun kena ambik gambar macam ni..






Cik Raudhah posing dengan makngah pulak..
Lama2 muka raudhah ikut muka makngah la ye.. Hihihi..

Balik dari langat, singgah beraya rumah sepupu mak..
Dapat pergi 2buah rumah je..
Tak larat dah nak beraya banyak rumah lagi..
Perut dah penuh.. Huhuhu..


And last gambar pose dari raudhah yang comil kalah ibu & makngah.. Hahaha..

Love, Rina Ellisa

1 comment:

  1. alahai..comel nye die..selamat hari raya si comel raudhah dan family.. =)

    ReplyDelete