Followers

Friday, 29 January 2016

Kuey Teow Kung Fu Sedap!

Hi & Assalammualaikum..

28 Jan 2016

Lama dah simpan resepi Kuey Teow Kung Fu dari blogger Filla..
Siap printscreen lagi simpan dalam tab..
Sebab nya tengok macam senang je dia buat..
Haaa haritu beli barang2 dapur, eh beli sekali la barang2 nak buaat KTKF ni..
Nak resepi, boleh tengok dari blog fillanie, Resepi Kuey Teow Kung Fu..


Taraaa berjaya masak..
Best best bila masak menjadi..
Rasa waaaaa hebat nyeee.. Hahahaha..

Ada la olah sikit2 resepi..
Nak pedas, sy letak je cili potong dua..
Bila tergigit cili padi tu panjang muncung tarikkk sebab pedasss.. Wahahaha..

Eshat pon first time makan KTKF ni..
Nasib baik dia habiskan jugakk..
Kalau tak nanti sy sentapppp.. Whahahahaa..
Yelaa peluh2 masak ni kat dapur goreng kuew teow celup telurrrr.. Hahahaha..

Lepas ni nak try masak apa lagi yea???

Love, Rina Ellisa

3 comments:

  1. saila sukaaaaaaaaaa KT Kung Fuuuuu hehehehe

    ReplyDelete
  2. Sedapnya! Best tengok orang masak, sendiri malas. Baru2 kahwin rajin pastu pegnen dah mabuk2 terhenti kejap. Hahaha

    ReplyDelete
  3. Wahhh..terus buka n nk save gak...lama dah en suami.minta..dr kawin..ni anak dah 2 dah..hahaha..bila ntah nk buat..

    ReplyDelete