Followers

Thursday, 11 February 2016

Journey Of Princess RA : Sticker Nama

Hi & Assalammualaikum..

29 Jan 2016, Tesco Nilai

Jenuh jugak mencarik mana nak buat sticker nama RA..
Sticker nama nak lekatkan kat barang2 taska dia..
Google carik tempat2 yang berhampiran takde..
Last sekali baru teringat kat Tesco Nilai ada rupanya buat sticker nama tu..











Segala jenis saiz & harga ada..
Pilih je yang mana nak..
Sy sampai situ rambang mata kejap pilih..
Last2 pilih je la mana yang ternampak..


Haaa ni staff tengah print kan sticker nama RA..
Kejap je dia print kan.. Tak sampai 10 minit siap dah sticker nama tu..
Kedai ni sebelah kedai cermin mata, dekat2 dengan gerai yang jual waffer tu..
Kat tepi laluan orang lalu lalang..


Taraaa siap dah sticker nama RA..
100pcs RM10 sahaja..
Senang kerja ibu siapkan barang2 RA nak ke taska..
Takyah susah2 nak tulis banyak2 lagi kat sticker putih lepastu tampal..
Memang bercinta pagi2 nak buat tu semua.. Huhuhuhu..






And last gambar RA & abah..
Seronok ye gurau-gurau dengan abah..
RA suka betul pegang duit RM1 biru tu..
Pegang taknak lepassss..

RA 9months 15 Days
Love u sayang ibu!

Love, Rina Ellisa

2 comments:

  1. Odah punya trademark tu pegang duit singgit. Hahaha. :D

    ReplyDelete