Followers

Saturday, 27 February 2016

Preloved Madness Sale - Day 2

Hi & Assalammualaikum..

7 Feb 2016, Sunday

Kerja gila apa sy buat ni 2hari berturut pergi PMS tu.. Hahahaha..
Ahad tu tengahari pergi kenduri dulu dengan mak & eka..
Lepas tu baru pergi PMS kat bangi gateway tu..


Eshat ada class hari ahad tu, sy bawak RA kena la pakai carrier ni..
Haa senang sikit nak bergerak..
Pergi kenduri kahwin, letak dia dalam carrier ni lena dia tidur..
Dapat sy makan dengan amann..


Muka baru bangun tidurr..


RA suka cium2 daiyyan..
Daiyyan pon senyap je apa kakak buat kat dia..
Tunggu sy besar ye kakak, nanti sy buli kakak pulak.. Hahahaha..


RA & ibu..
Intan payung ibu ni..

Lepas tu terus gerak ke bangi gateway..
Eka pon dah tak sabar2 nak tengok PMS tu..


RA, ibu & makngah..


Dapat la jugak beli skirt & baju..
Barang2 untuk RA dapat, untuk ibu pon dapat..


Ni la suasana hari kedua PMS tu..
Orang pon tak berapa ramai sangat macam hari pertama sy pergi tu..
Baju2 ada yang diaorang lambak kan kat bawah je untuk pilih2..
Hari kedua pergi sy beli barang2 dan baju2 sy je..
Baju semua separuh harga..
Ada yang bawah RM10 pon ada..
Tahun depan boleh pergi lagi jalan2 cuci mata & cuci poket sekali!

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment