Followers

Saturday, 25 June 2016

19 Ramadhan 1437H - Rumah Mak Salak

Hi & Assalammualaikum..

24 June 2016, Friday


Sian eshat berapa hari dah tak bangun sahur..
Demam RA dah ok pagi jumaat tu..
Tapi sy taknak hantar RA ke taska lagi..
Nak bagi RA sembuh sepenuhnya baru hantar taska semula..

Tengahari pergi butik kak zura kejap fitting baju raya sy..
Baju melayu eshat pon dah hampir siap..
Tinggal tebuk lubang butang & fitting je..
Cuma baju RA je belum siap sebab baru bagi kain yang tak cukup pada kak zura..
InsyaAllah hari ahad dah boleh collect..

Puasa ke 19 ni buka puasa kat rumah mak salak..
RA pon dah sihat sikit, boleh dah bawak keluar berjalan..

Menu berbuka :-
- Nasi lemak
- Ikan kembung masak gulai cili padi
- Kentang sambal cili padi
- Ikan goreng
- Sambal tempe
- Ikan keli masak gulai cili padi
- Kuih pelita
- Lepat pisang
- Kuih puteri ayu
- Bubur lambuk


Uikk Daiyyan korek hidungggg.. Hahaha..
Kakak RA pakai anak tudung NekNyang comil je!


"Haishhh geram jela tengok kakak ni" - Daiyyan

Love, Rina ellisa

No comments:

Post a Comment