Followers

Tuesday, 28 June 2016

22 Ramadhan 1437H

Hi & Assalammualaikum..

27 June 2016, Monday

Malam RA tak tidur sebab batuk & merengek..
Sian dia..
Kitaorang pelik kenapa tetiba je..
Sebab semalam nye ok je main aktif..

Pagi tu, tengok nafas dia laju..
Call eshat suruh balik nak bawak RA pergi klinik check..
Takut pulak tengok dia nafas laju & ada bunyik..

Sampai klinik, jumpa doc, terus doc kata asthma ni..
Kenapa lambat bawak klinik..
Sepatutnya dia tak boleh tidur je, batuk2 terus bawak klinik..
Jangan biarkan..
Kalau teruk, kena bawak hospital ni..
Takpe kita bagi neb dulu..

Ha asthma???
Ha kena masuk hospital?
Sy dah terpingga-pingga..


 Mula2 ok rilek je pegang benda neb tu..


Nurse on gas je, huwaaaaa melalak.. Sian anak ibu :(
Lepas tu tunggu kejap nak jumpa doc balik..
Doc check, dah ok sikit dari sebelum check tu..
Esok pagi kena datang ambik neb lagi sekali..
Jadi kena makan ubat batuk, kahak & antibiotic dulu..


Menu berbuka :-
- Siakap masak sos
- Tempe goreng
- Roti john
- Kuih seri muka
- Popia goreng
- Kuih sagu melaka

Teringin nak makan siakap, menu haritu buat lah siakap masak sos..
Resepi main campak2 je..
Daun limau purut pon ada lagi, campak je dalam kuali.. Huhu..
Sedap bau!

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment