Followers

Monday, 18 July 2016

12 Syawal 1437H - Team Raya KL

Hi & Assalammualaikum..

17 July 2016, Sunday


Singgah rumah omma dulu sebelum ke KL..
Raudhatul Aaishah dan Kakak Izara..

 

Kat bawah rumah omma ada banyak burung..
Suka Raudhatul Aaishah tengok bird..
Lepas kan dia berjalan, laju je pergi kat burung2 tu..

Raya ke 12 beraya ke rumah mak long (mak sedara irsyad) kat segambut KL..
Sy tak pernah lagi rumah maklong yang baru ni..
Jom lah kita beraya beramai-ramai..
Adik beradik mom in law semua ada..

Sampai rumah maklong pukul 3lebih..
Makanan dah siap terhidang..
Menu nya adalah meehun sup,rendang daging, kek batik,pulut,nasi impit kuah kacang..
Rendang daging maklong sedap..
Tq maklong jamu kami makanan yang sedap..

Raudhatul Aaishah otw dalam kereta dah tidur..
Sampai rumah maklong sambung tidur balik..
Lama jugak dia tidur..
Lepas tu puas main sampai ke malam..




Mood boomerang masih terasa..
Kejap2 boomerang, kejap2 boomerang.. Wuhuhu..

Ingatkan kol 6 macam tu nak gerak balik..
Hujan tersangat lah lebat..
Lepas magrib jugak baru kitaorang gerak balik..
Dalam kereta RA tidur sebab dah letih main siang tu..
Sebelum balik mandi tukarkan baju dia siap2..
Dalam kereta tidur sampai lah kerumah..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment