Followers

Saturday, 9 July 2016

3 Syawal 1437H

Hi & Assalammualaikum..

8 Julai 2016, Friday

Lepas Irsyad solat jumaat, siap2 nak balik beraya rumah mak salak pulak..
Pagi tu dah packing sikit2 bag bag baju..
Lepas makan tengahari, terus balik..
Nenek ada bekalkan rendang daging bawak balik..

Balik tu, Irsyad nak redah jugak ikut kuala pilah..
Walaupon dah tahu jalan situ jammed..
Macam biasa, otw balik tu singgah gerai2 tepi jalan tu beli petai untuk atuk..
harga 2ikat RM5..



Boring2 dalam kereta sebab jammed, selfie dulu banyak2 kali dengan RA..
Gerak dari kampung pukul 3lebih, pukul 6lebih baru lah masuk highway lekas..


Stop sekejap rnr untuk solat..
Sampai nilai berhenti ngeteh sekejap kat kedai mamak..
Dah muak makan rendang ketupat 3 hari.. Huhuhu..



Pekena tea tarik & megi goreng dulu..
Mula tu nak makan roti canai..
Tapi cancel lah.. Order megi goreng double..

Magrib baru sampai rumah mak salak..
Mandi2 & rehat je malam tu kat rumah..
Esok nya baru sambung beraya..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment